lørdag 2. juli 2016

Helt ny i verden

Jeg har begynt å mimre litt allerede og har derfor scrappet det aller første bildet jeg tok av sønnen min. Her er han alldeles nyfødt og helt ny i verden.

På LOen har jeg brukt ramme-chipboard fra Wycinanka. Hjerte- og love-chipboardene er fra Scrapiniec. Bokstavene er stickers fra Papirdesign.

Bakgrunnen har jeg laget selv med utgangspunkt i en hvit Papicolor-kartong. Jeg har farget blåfargen selv ved hjelp av hvit modeling paste og blått blekk. 





Jeg leverer denne LOen til Papiravisen sin sommer-utfordring. Sønnen min ble født sommeren 2014 (august), så håper den går inn under sommer siden det åpnes for bl.a. bursdager. 

2 kommentarer:

Anita Sæterdal sa...

For en nydelig Lo, der hovedpersonen får stå i fokus. Takk for at du deltar hos Papirplaneten. Klem Anita

Design og Hobby sa...

Nydelig LO du har lagd! ♥

Tusen takk for at du deltar hos Papirplaneten!
Gry

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin