fredag 18. november 2016

Julekort

Det er jo snart jul og det er virkelig koselig å lage julekort som en del av juleforberedelsene. 

På dette kortet har jeg brukt papir fra Papirdesign. Motivet er fra Studiolight og det lille postkortet bak motivet er fra Kristie Art Design. Teksten er en die fra Papirdesign og den er stanset ut i mosegummi.


Jeg elsker de lekre tre-diesene fra Papirdesign og jeg hadde lyst til å lage et kort hvor trærne var i fokus. Teksten er også en die fra Papirdesign, og den er stanset ut i mosegummi.


Dette er et skikkelig Papirdesign-kort, for alle elementene her er derfra. Bakgrunnsarket er fra årets juleserie, og snømannen er også fra et av årets juleark. Teksten er stanset ut av en Papirdesign-die i mosegummi. Blomstene og buttonen er også fra Papirdesign.

Her er de samme trærne stanset ut i gull bølgepapp og deretter gitt et lite "snølag" på toppen. Bakgrunnsarket er fra Papirdesign, og teksten er en die ra Papirdesign stanset ut i mosegummi.

På dette kortet har jeg brukt ark fra Papirdesign som bakgrunn. Det er så dekorativt i seg selv at jeg kun har pyntet det med litt glitter paste fra Creative Expressions. Motivet er fra Studiolight. Teksten er en die fra Papirdesign og den er stanset ut i mosegummi.

På dette kortet har jeg også brukt et koselig julemotiv fra  Kristie Art Design.


2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Flott serie med kort! Klem ;)

Gracielalife Design - by Graciela sa...

wow! den ene finere enn den andre! nydelige julekort du har laget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin