torsdag 16. mars 2017

Te-gavepose

Jeg ble veldig inspirert av de søte gaveposene som Elin og Wenche hadde laget, så da en av mine veldig hyggelige kollegaer dessverre skulle slutte, fikk jeg lyst til å lage en liten gavepose til henne. I tillegg har jeg laget et matchende kort, slik at det blir en liten hilsen i tillegg.

På både kortet og posen har jeg brukt mønsterark fra Studiolight på bakgrunnen. Tekstene er stempler fra Papirdesign. To av dem har jeg embosset med hvit embossing på sort tavlefolie.


Bak teksten har jeg brukt en chipboard fra Scrapiniec. Jeg har sprayet den med sprayer fra Marabu, i sølv og turkis farge.


På kortet har jeg brukt en kakeserviett bak motivet. Jeg har sprayet den med sprayer fra Marabu, i sølv og turkis farge. Bak blomstene har jeg brukt en chipboard fra Scrapiniec.


Produkter fra Studiolight, Marabu og tavlefolie distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Veronique sa...

Kjempe fin gave Kristin :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin