torsdag 20. februar 2020

Kort med Oil Pastels fra Art Creation

Jeg har nylig oppdaget Art Creation sine fantastiske Oil Pastels, og de er morsomme å jobbe med. Det er rett og slett som fargestifter, som er vannløslige. Man kan derfor lage alle mulige farger og varianter med dem. 

Jeg har laget to ulike kort hvor jeg har brukt Oil Pastels på bakgrunnene.

På dette kortet ville jeg ha det litt fargesterkt, så jeg har farget med rød og oransj, før jeg malte over med en pensel med kun vann på. Stjernen er stanset ut av die fra Sizzix. Teksten er fra en die fra Papirdesign


På dette kortet lagde jeg samme bakgrunn, men jeg ville duse den ned litt og la derfor må et lag med hvit maling etterpå. Stjernen eer stanset ut av die fra Sizzix. Dotsene er fra Papirdesign

Slik er settet med Oil Pastels som jeg bruker.

Og her er de herlige fargene.


Produkter fra Art Creations distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin