torsdag 9. april 2020

Art Journal - Livet

Det er lenge siden sist jeg laget noe i min Art Journal, faktisk over 6 år siden. For meg handler Art Journal om å leke seg, kose seg og gjøre det som rett der og da. Denne siden ble til over flere dager. Jeg ante ikke hva det skulle bli eller hvor den skulle ende. Jeg visste bare at jeg ville bruke glad-farger.

Jeg hat brukt mange ulike typer blekk og maling på denne siden, sånn som f.eks Tim Holtz Distress Oxide, Marabu Art Crayons. Multi Medium Matte, Glitter Paste og Marabu Mousse. Jeg har lagt mange lag oppå hverandre og latt det tørke godt mellom hver gang jeg jobbet med den.


Teksten på siden er et stempel fra Papirdesign.

Her ser man litt av lagene jeg har lagt på, med ulike medium for å få ulike effekter.



Produkter fra Marabu distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin