tirsdag 19. mai 2020

Art Journal med hjerte

Jeg har gjenoppdaget Art Journalen min og synes det er en ypperlig måte å leke seg litt. Man kan teste ut teknikker, bare bruke det man vil av farger og rett og slett bare se an hvor det hele ender.

Denne siden jobbet jeg med gjennom flere dager, litt nå og litt da. Den ble til uten noe klart mål eller mening med den. Det var gøy å leke seg med mange lag oppå hverandre, farger og strukturer.


Bakgrunnen er farget med Oil Pastels fra Art Creation. Jeg tro fargene utover med vann, og jobbet deretter lagvis med ulike malinger og strukturer. Jeg har bla brukt Marabu akrylmousse i fargene rosa og turkis.

Hjertene har jeg farget selv. De var rester etter et annet prosjekt jeg puslet med og passet ypperlig til denne siden.

Produkter fra Art Creation og Marabu distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin