torsdag 27. august 2020

Art Journal - Lines

Jeg er i skikkelig Art Journal-modus for tiden. I hele den krevende tiden med korona som vi har vært gjennom, har Art Journal vært en fin måte å koble av på. 

På denne siden har jeg brukt et ark fra Studio Light som bakgrunn. Jeg har svertet litt langs kantene på siden og lagt på litt pynt i form av stempler og stempelputer med en sjablong, 

Motivet av mennesket er klippet ut av en collage-bok og deretter limt fast.

Teksten er ferdig på ark og jeg har limt det gast til bakgrunnen.

Det rød øverst i hjørnet er et stempel fra Studio Light.

Sirklene er et kaffesøl-stempel jeg selv har designet for mange år siden. Det passer til det meste.

Tallene er et collage-ark jeg har limt fast.

Produkter fra Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin