lørdag 15. august 2020

Små tags

Jeg har blitt veldig glad i tagsene fra Staz. De har en veldig god kvalitet og de tåler litt maling og vann uten å krølle seg.

Jeg har her dekorert 4 tags, på litt ulike måter.



På  denne har jeg dekorert med en stjerne stanset ut av en Sizzix-die.Teksten på denne tagen er et stempel fra Papirdesign. Rosene er også fra Papirdesign.

På denne har jeg farget en hvit tag med ulike farger stempelpute. Rosene er fra Papirdesign.

På denne har jeg dekorert med en stjerne stanset ut av en Sizzix-die. Teksten er et stempel fra Papirdesign. Rosene og nettingstemplet er også fra Papirdesign.

Bakgrunnen på denne er ark fra Studio Light jeg har limt oppå hverandre. Deretter har jeg embosset oppå med blank embossing, før jeg har embosset med hvit tykk embossing her og der. De rosa rosene er fra Papirdesign.

Produkter fra Sizzix og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin