søndag 7. februar 2021

Art Journal - A life without dreams

 Ofte blir sidene i min Art Journal preget av mye maling og farger, men det må ikke være sånn for å bli dekorativt. Her har jeg laget en forholdsvis enkel side, men allikevel ble den fargerik og pyntet på sitt vis. 

Jeg har laget siden i Sakura sin Sketch Notebook med sorte sider. På bakgrunnen har jeg stemplet med et stempel fra Studio Light og embosset med hvit embossing. Inni alle kryssene har jeg etterpå fargelagt med Sakura sine Gelly Roller-penner fra settet Ocean.

Sommerfuglen er stanset ut med en die fra Papirdesign



Her er settet med penner jeg har brukt til å fargelegge med. De gir en flott metallisk effekt. 





Produkter fra Sakura og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin