fredag 15. april 2022

Bursdagsfeiring for mor 70 år

 Min mor ble 70 år i desember, men feiringen vi hadde planlagt måtte utsettes pga koronarestriksjoner som oppstod rett før jul. 2.april fikk vi heldigvis gjennomført feiringen, selvom den ble noe forsinket.

I dette innlegget viser jeg frem bordpynten, bordkortene og kake/mat.


Min mor valgte seg ut blått og gull som farger. Serviettene er brettet som vifte og det gjør bordet veldig dekorativt.

Bordkortene er enkle, men passer perfekt i fargene. Basen er stanset ut av en die fra Papirdesign. 






På bordet hadde vi også et eget lys til minne om min mors samboer som døde brått fra oss for ca 3 år siden. 


Vasene vi brukte er faktisk de samme som vi brukte til min sønns navnefest for noen år siden. De passet veldig godt til bordet. Bukettene er satt sammen av ulike blomster kjøpt hos Mester Grønn.



Jeg lagde Pavlova til kakebordet. Jeg pyntet med utstansede gullstjerner med 70-tall på. De største tallene er stanset ut av dies fra Papirdesign.


Vi stod også for forretten og det var rull med røkt laks, snøfrisk og ruccola. Utrolig godt. Oppskriften finnes her.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin