mandag 6. juli 2009

LO til Skissedilla #15

Dette er mitt bidrag til Skissedilla sin skisse-utfordring nr 15. Jeg falt pladask for skissen med en gang, og valgte og bruke litt kreativitet på hvordan jeg ville løse denne. Med dager med god temperatur bak oss, følte jeg for å lage denne i friske sommerfarger.


Bokstavene er Thickers fra American Crafts. For å gi de litt mer liv, har de fått litt glitterlim på seg. Pompom-båndet er fra Bazzill.
Det hvite arket er scallop-ark fra Bazzill, det er skjært til slik at det kun er den ene kanten som får scallop-kant. Det har også fått litt stempelsverte på seg, med cat's eye stempelpute. Kanten på det grønne arket har blitt distresset og svertet. Gessoen er påført med bobleplast og fått glitter på seg før det tørket.
Blomstene er lagt dobbelt, med perlepynt festet sammen med en hvit fjær.

Sommerfuglene er fra Martha Stewart og har fått litt stempelsverte og glitterlim på seg. De er festet kin midt på, slik at de står litt opp fra arket.

Fullstendig materialliste finnes i galleriet til Papir i Hjertet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg elsker grønne LOer!
Herlig mot det hvite. Delikat!
Flott bilde!
Takk for at du deltar!

Hege sa...

Så herlige farger du har brukt! Nydelig og sommerfrisk!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin