onsdag 1. juli 2009

Sol og sommer

Ah, hvor herlig det er med sol og sommer. Riktignok er det vel for varm for meg ute akkurat nå, men man kan vel kanskje ikke klage heller? Det har vært over 30 grader hos oss hver dag nå, noe som gjør det "litt" ekstra varmt å legge seg... Men nå blir det vel bedre, så det er bare å se frem til litt mindre varme dager.


I helga levde vi et rimelig latmannsliv, men det var utrolig behagelig. Noen timer i sola, litt is og så litt god mat. Spesielt må vel mine spesiallagde grillsyd nevnes. De falt veldig i smak hos oss, og stappmette ble vi. Ser det ikke lekkert ut kanskje?

Det er ingen hemmelighet at sommeren kanskje ikke er den mest aktive scrappetiden, allikevel har jeg da produsert noe iallfall. Dette bidraget her (mr Charming) hadde jeg med i dyrekonkurransen for juni. Materialliste for LO'en finnes i galleriet til Papir i Hjertet.




Hjertelaget er produktive om dagen og i noen ellers late sommermåneder legges det stadig ut nyheter i vårt galleri. Juli-galleriet har åpnet i dag, og det er verdt å ta en titt. Jeg legger ved en sniktitt på et av mine bidrag denne måneden. Denne ble laget da Hjertelaget var samlet på treff i juni, og jeg fikk masse skryt av den av de andre. Kanskje den kan være til inspirasjon for andre også?

Vel, nyt den varme sommeren fortsatt. Det går fort frem til høst og mer scrappelyst igjen!

3 kommentarer:

Lula sa...

De grillspydene så snadder ut! Nei, vi kan ikke klage på varmen, selv om det er utrooolig klamt. Den går like fort over som den kom, slik er jo dessverre den norske sommeren. Så vi får nyte det noen dager til...begynner snart å regne og gradestokken går sørover igjen;)

Ha en fortsatt flott sommer og ferie!!

Ann-Katrin sa...

Hei
Den "fokus"-loen din var utrolig lekker. Flotte detaljer og gjennomført. Kos deg i sommervarmen.
Ann-Katrin
http://www.papirhobby.no

Monica sa...

Nam! De grillspydene så utrolig gode ut, så mye godt du hadde på dem, namnam :)
Nydelig og sjarmerende LO. Herlig bilde av go'pusen :)
*klem*

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin