onsdag 27. januar 2010

Bidrag for Papir i Hjertet

Jeg er produktiv om dagen og føler at jeg igjen har kreativiteten på plass og storkoser meg med både kort og scrapping.  Jeg får mer og mer sansen for å lage kort.  Jeg tror jeg har klart å finne min egen stil også, litt vintage-lag-på-lag-stæsje-kort.  Og det er egentlig en veldig god følelse, og ikke minst moro å kunne leke litt mer med både produkter og farger.  Det er liksom ikke så "skummelt" å gjøre det når det "bare" er kort.


På dette kortet jeg brukt denne sammensatte stilen min, med mye forskjellig.  Bl.a. synes jeg embossing gjør seg mer og mer, spesielt tekst litt sånn på kryss og tvers.




På dette kortet har jeg brukt papir fra Crafty Induviduals som utgangspunkt.  Oppå der har jeg brukt Prima Paintables. Bildet er også fra Crafty I.



Dette kortet ble laget til min leder som sluttet hos oss for 1,5 uke siden. Det er alltid utfordrende å lage kort til menn, men dette var heldigvis greit i fargene og ikke altfor stæsjet.





Også har jeg scrappet.  Denne LO'en er av min fantastiske mann.  Bildet liker jeg utrolig godt og det er hyggelig å kunne lage en LO til han.




Og til slutt har vi god-gutten Timmy.  Her er deten skikkelig stæsjet LO, men det er gøy med mye pynt noen ganger også.




Lurer du på noe vedrørende materialer jeg har brukt, finner du det i januar-galleriet til Papir i Hjertet.

1 kommentar:

Marianne/skorpionen sa...

Så gøy å lese at du koser deg med scrappingen for tiden! Det er jo synlig i det du lager også da!

Likte veldig godt det midterste kortet, var et eller annet som bare sa "pang" hos meg.

Så nydelig LO du har laget til din mann :)

Ha en flott dag!
Marianne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin