mandag 18. januar 2010

Noen DT-bidrag for Papir i Hjertet

Her er noen av mine DT-bidrag for Papir i Hjertet i januar.  Kanskje ikke akkurat noen typiske januar-sider, med både høst og jul som tema, men det er jo ikke alltid man bare scrapper vinterbilder i januar...  Forøvrig må jeg innrømme at kreativiteten ikke er helt på topp om dagen, men jeg holder meg i gang med noen kort i ny og ne.  Men neste helg, da håper jeg kreativiteten blomster.  Da skal jeg jo på treff i Hønefoss.







Forøvrig må jeg si at jeg har falt pladask for Simons Cat.  Jeg har jo lagt ut en video under her, men jeg kjøpte også en bok med noen herlige tegninger,  Det var via boken jeg oppdaget dette faktisk,  Tegningene tar virkelig ting på kornet, mange av de er akkurat som å se Timmy! Boken kan virkelig anbefales til alle katteeiere.

Ellers skjer det saker og ting på jobb.  Vår enhetsleder hadde sin siste dag på fredag og det var avslutning med mye tårer (jeg er håpløst på avskjeder).  Jeg har takket ja til å fungere i denne stillingen i 6 mnd.  Utrolig utfordrende, men jeg er helt sikker på at det skal bli en lærerik periode.  Men hektisk blir det, så det er bare å brette opp armene og gjøre det beste ut av det.

2 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Herlige LOer av Timmy og lekre julekort :)
Falt pladask for "julevask" - den var utrolig lekker!
Lykke til i den nye stillingen og håper scrappelysten kommer sigende etterhvert :)

Klem
Marianne

Kari sa...

Så mye fint du lager, Kristin! Takk for innlegg i meningsmålingstråden min. Lykke til i nyjobben!

Klem, Kari

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin