torsdag 7. januar 2010

Dette er vel det som kan kalles vinter

Joda, det er vel vinter dette her kan kalles. I morges var det vel rundt -25 hos oss. I mine øyne blir det aaaaltfor kaldt. Det er kaldt å legge seg (bortsett fra at jeg har varmeteppe i senga og legger meg i oppvarmet seng), det er kaldt å stå opp, det er kaldt å spise frokost, det er kaldt å komme hjem fra jobb... Og sånn går dagene med vinter. Men klage skal man kanskje ikke, og stort sett går det jo greit. Vi fyrer og fyrer og prøver å holde en grei temperatur inne. Og forsåvidt er kanskje ikke kulda så ille, bortsett fra i dag som jeg hadde en stopp på vei hjem fra jobb og jeg etterpå ikke fikk startet bilen. I mitt kaos og en bil som ikke ville starte, fikk jeg lånt startkabler på en bensinstasjon i nærheten, ringt min mann innimellom og sørget for at han ble oppjaget på mine vegne, for så å komme tilbake til en bil som startet av seg selv på første forsøk. Det gikk jo bra, men jeg fikk en påminnelse om at kulde ikke er bare bare...

Ellers har jeg denne uken kjøpt en tegning som etterhvert skal opp på veggen her. Koneko på scrappeforumet tegnet den og jeg måtte naturligvis be om å få kjøpt den. Utrolig morsomt å ha tegning av lille godklumpen vår. Bildet det er tegnet etter er også et av mine favorittbilder av Timmy, det er virkelig et blinkskudd.


Forøvrig går dagene sin gang som de ofte gjør. Å komme tilbake på jobb var veldig greit, men det er nok å gjøre (som alltid) og det dukker stadig opp problemstillinger som gjør det hele ekstra utfordrende.

Ellers falt jeg i dag pladask for dette bildet som "heimlaga" har lagt ut å sin blogg. Det er virkelig verdt en titt. Utrolig vakkert bilde på alle mulige måter. Nydelige lille Sarah-pusen som opplever verden.

Ellers legger jeg vet noen av mine bidrag for Papir i Hjertet for desember. Det blir litt jul, men julen er vel ikke over riktig ennå?







LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin