fredag 5. februar 2010

Kjempeflinke VyanMica og bilder fra Hønetreffet

I dag fikk jeg post, og det er alltid hyggelig.  Posten var fra VyanMica/Heimlaga. Jeg har vært så heldig at jeg ble trukket ut på blogcandyen hennes, og fikk en nydelig nøkkelring som premie.  Den er utrolig søt og ennå finere i virkeligheten enn på bildet.  I tillegg har jeg kjøpt (egentlig byttet) disse øredobbene.  Jeg falt pladask når jeg så de, og disse var utrolig flotte.  I tillegg er den i perfekte farger for meg, så disse kommer til å bli mye brukt.  Du har mulighet til å kjøpe disse lekre produktene via VyanMica sin butikk på etsy.

Og så er det lagt ut bilder fra Hønetreffet, her representert med sjefshønene Kristin (altså meg selv) og Marit. Jeg har fortsatt Hønetreffet i kroppen, for det var skikkelig inspirerende p være der. Og kremt kremt...jeg har bestemt meg for å kjøpe meg Epic Six og en haug med Spellbinder-dies.  (Takk for demoen Ann-Kristin...det ble en dyr demo det der...)  Uansett, flere bilder fra Hønetreffet ligger på Hønetreff-bloggen.

Og her er noen av våre kreativiteter.  Bl.a. kan man se noen lilla ugler om man kikker veldig godt etter.  Også er det en kjent pus på bildet her også gitt...

Jeg har forresten lagt ut en del av det jeg har laget på treffet, i galleriet til Papir i Hjertet.  Så ta gjerne en titt i februar-galleriet.

4 kommentarer:

Rasofiel sa...

Å tusen takk så snill og skjønn du er ♥ *verdens største klemmm* Er så utrolig glad for at produktene falt i smak :O) Og takk for de fine ordene dine. Dette satt jeg utrolig stor pris på :O))) Hvis du kjøper Epic Six, så har de spellbinders nesting dies på bikuben.com og papirplaneten.no til 179 kr stk. Det er billig. Og bør vurderes om du skal ha mange. Bikuben har også distressputer t 35 kr stk og refiller til 25 kr stk. Det var dagens reklame hehe :D Stooor klemm til deg og din lille lodne kompis, fra meg og min lille lodne venninne :Dhehe :D ♥ Mica

Anonym sa...

Herlig!

Jeg tror kanskje du er inne i en stim jeg?

http://ulltraaden.wordpress.com/2010/02/05/rakene-trukket/

Grattis!

annes paperfun sa...

Så herlig med treff :o)
Ser ut til at dere fikk laget endel også :o))
Ha en herlig helg,Kristin.
klem Anne

Grethebella sa...

Så kul ørepynt.
Kunne virkelig å tenkt meg noe likt selv. Stilig!

Hønetreffet var morsomt. Jeg er klar for neste allerede jeg.
Herlig bilde av deg og Marit :)

Ha en flott søndag i solen :)
Klem Grethe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin