lørdag 22. mai 2010

Kort laget etter utfordring

I forbindelse med at jeg trakk ut to kit i bloggen min og utfordret to stykker til å lage noe med de, ble jeg utfordret tilbake av Trude Julie som fikk det ene kitet mitt. Kitet kom tidligere i uka, men i dag fikk jeg satt meg ned og laget noe av det. Kitet var kjempestort (glemte selvsagt å ta bilde av det før jeg begynte å lage kortene) og det var nok til to kort...og ennå har jeg ting igjen.

Dette kortet er laget med stempelmotiv.  Her fulgte alle tingene med i kitet, bortsett fra det papiret jeg har brukt til scallop-sirkelen.


Stempelmotivet er malt med Distress Ink.

Hjertet er svertet med stempelfarge i to ulike nyanser.  Alle kantene på ovalene er også svertet. Ovalene er forøvrig fra Spellbinder-dies. 

Sommerfuglene i bakgrunnen er clear-ark som jeg har limt på.  Pebblesen antar jeg at er fra Prima.


Dette er det andre kortet jeg laget, her valgte jeg å utfordre meg selv litt med å bruke arkene og motivet med kirsebær.  Fargene er alldeles nydelige også!

Remember-teksten er på clear og er limt på bakgrunnsarket.  Bakgrunnsarket er forøvrig svertet med Distress Ink i fargen Tea Dye.

Papiret under "summer" er farget med Glimmer Mist.  Blonden er farget med Distress Ink i fargen Tea Dye.

Jeg må si tusen takk til Trude Julie for en super utfordring.  Det er utrolig gøy å bli utfordret meg slike ting og disse kortene storkoset jeg meg med å lage!

2 kommentarer:

Trude Julie sa...

WOW! Jeg er imponert over hvor flotte kortene ble. Nå vet jeg jo at du er en svært dyktig kortlager og scrapper, men disse overgikk mine forventninger! You rock!!!!
Jeg skal få lagd kort i løpet av helga, gleder meg til å ta fatt :D

Monica sa...

Så utrolig kult!! Både at du fikk kit i retur OG at du løste de med GLANS! Nydelige kort begge to, så flink du er!! :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin