søndag 23. mai 2010

Sketchy Colors #25

Denne gangen måtte jeg bare delta på Sketchy Color sin utfordring #25.  Utfordringen var nemlig å lage noe med jordfarger, og er det noe jeg er glad i...ja så er det jordfarger.  Jeg lager i grunn altfor mye med brune farger, men nå hadde jeg iallfall en god grunn for å lage noe mer...

Her er altså mitt bidrag, skikkelige jordfarger.




Tabsene er stanset ut fra Tim Holtz sin Sizzix-die.  Teksten er rub-ons fra Melissa Frances.


Kantene er svertet med stempelpute.  Hjørnet er embosset med gullfarget UTEE.


Pebblesen er fra Prima, blonden er også farget med UTEE i kanten.


Matten bak bildet er kork-ark.


Blomstene jeg har brukt er fra Prima.  Bladene er stanset ut fra Sizzlitz-die.  Kantene på baldene er svertet med stempelpute.

8 kommentarer:

Monica sa...

Helt nydelig, og helt deg!! :)

Hildegunn sa...

Knallflott! Herlig kort, nydelige farger du har brukt!

annes paperfun sa...

Ååå så vakkert kort...så produktiv du er i dag :o))
Nydelig løsning på oppgaven.
Takk for at du deltar.
Klem Anne

Marianne/skorpionen sa...

Så utrolig vakkert i herlige jordfarger :)
Stilig med tabsene!

Andrea sa...

beautiful vintage piece!

Rasofiel sa...

nydelig vintagekort ♥ du er så dyktig med farger!!!!!

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Nydelig kort!

Maya sa...

Lekkert kort!!
Nydelig motiv og lekkert pyntet!
Takk for at du deltar hos SC,
klem fra Maya :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin