søndag 6. juni 2010

Hønetreffet er over for denne gangen (+ bilderas)

Ja, da var Hønetreffet over for denne gangen også.  Det har vært en utrolig hyggelig og morsom helg, jeg har storkoset meg!  Vi var i underkant av 20 stk denne helgen.  Forrige treff reiste jeg hjem på natta, men denne gangen valgte jeg å sove over.  Et godt valg i mine øyne, for jeg fikk mye mer scrappetid ut av det! Jeg har vært rimelig (som i veldig) effektiv i helga, har totalt laget 6 LO'er og 14 kort.  Nå skal det jo sies at en del av bidragene er forholdvis enkle, men allikevel...

Vil virkelig takke Marit for dette fantastiske treffet.  Jeg synes lokalene og antall deltakere er helt perfekt, så jeg blir gjerne fast deltaker fremover!  Og Monica, herlig å se deg igjen og koselig å ha deg på bordet ved siden av meg.  Takk til alle som har gjort denne helgen så fantastisk flott!

Jeg fikk forøvrig det ærefulle oppdraget av å lage trefftag denne gangen også, her er bilde av den:

Og så kommer noen av kortene jeg laget... 

Dette kortet er rett og slett satt sammen av to stempler og malt med distress.  Veldig enkelt kort...

Motivet på dette kortet er malt med distress.


På dette kortet har jeg brukt porselens-pynt fra Trollsmed.  Utrolig morsomt materiale å jobbe med og veldig dekorativt. Bakgrunnsarket er selvlaget.


På dette kortet har jeg stemplet i silkis-leire, latt det tørke noen dager og så malt det + streket opp bokstavene. Silkisleire veier lite, så dette egner seg på kort.
 


Motivet her er også malt med distress.  Stemplet ble kjøpt på treffet, synes det var så koselig sommer-motiv.

Og ennå et med distress-motiv.  Blomsten er selvlaget.

Og her er ennå et kort med malt porselen.

Og så kommer noen bilder fra selve treffet.

Her er damene på bordet jeg satt.

Og her er Monica, min bord-makker dette treffet.

Og Marit, som arrangerer treffet.

Og her er bunken med ting og tang jeg lagde i helga...


4 kommentarer:

Marit sa...

Se her ja..her er kortene samlet...den leira må jeg prøve meg på jeg også..for det ble virkelig stilig.

Var så kos å se deg igjen kristin. Du lager så mye flott. Og jeg gleder meg virkelig til å se hva du får ut av høstoppdraget...hehe :)

Monica sa...

Takk for en kjempekoselig helg snuppa. Jeg er så glad du tipset om Hønetreffet for dette var VEL VERDT å bruke en helg på (til tross for all solslikkingen jeg gikk glipp av hehe). Jeg storkoste meg fra start til slutt og er takknemlig for all inspirasjon du gir meg :) Og selvfølgelig må jeg sende deg en stor takk for all hjelp og lån. Pakker ut i dag og finner en ziplock-pose med 3 våtservietter, da måtte jeg le. Håper vi ses snart igjen. Klem fra meg

Grethebella sa...

Så masse flott du har laget og så hyggelig det ser ut som dere har hatt det. Skulle gjerne ha vært der sammen med dere :)
Håper vi sees snart.
Klem Grethe

Trollsmeds blog in English sa...

Det er så gøy å se folk som er kreative sammen! SUPERT!
Moro å se at dere prøver dere frem med porselen og, det er jo helt nytt for papirscrappere :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin