onsdag 5. januar 2011

Pink Cat Studio

Denne artikkelen er skrevet for "de kreative" på scrapping.no, den kan sees her.

De digitale stemplene til Pink cat studio har herlige streker og kjempesøte motiver, som egner seg like godt på LO’er som på kort.Motivene er også i en slik stil at de lett kan fargelegges på en enkel måte og samtidig bli fine. Jeg har valgt den enkle varianten av fargelegging på mine, uten noen form for skyggelegging eller avanserte teknikker.

Begge stempeltrykkene er printet ut på vanlig kopipapir av tynn kvalitet og fargelagt med Promarkers. Det for å vise at det ikke er noe problem å gjøre det så enkelt dersom man ikke har annet papir tilgjengelig.Motivene er deretter klippet ut og limt på med vanlig flytende lim.

På denne LO’en har jeg brukt ark fra I lowe scrap som bakgrunnsark. Det turkise arket er et mønsterark fra My Little Shoebox. Alle arkene er svertet langs kantene. To av arkene har også fått dekorkant med puncher fra EK Success.


I tillegg til mønsterark har jeg brukt deler av en brodert duk som er kjøpt på loppemarked. Av pynt ellers har jeg brukt bånd, blomster fra Prima og en dekorkant kjøpt på Nille.Tekstene på LO’en er fra rub-ons fra Melissa Frances. Til slutt har LO’en fått noen dæsjer med Glimmer Mist i fargene rosa og lys blå.



På denne LO’en har jeg brukt kartong fra Bazzill med stripete ark fra 7Gypsies oppå.

Kantene på mønsterarket er distresset med Tim Holtz sin Edge Distresser. Av pynt har jeg brukt deler av en brodert remse (kjøpt på loppemarked), deler av overlays fra Hambly og Pebbles fra Prima. Bokstavene er fra American Crafts.

1 kommentar:

Anne sa...

For noen flotte LO-er, spesielt den øverste falt jeg for.
Kjempenydelig blomsterpynt og oppsett, og flott med den blondenpynten! :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin