onsdag 16. februar 2011

Kort o Mania - utfordring nr 34

Jeg falt pladask for Kort o Mania sin utfordring nr 34. De har en utfordring som omhandler en litt annen teknikk som er utrolig stilig.

Dette kortet ble mitt bidrag. Jeg har laget det i brunt og blått, synes det passet godt til motivet.


Jeg slet desverre med å finne egnede stempler til denne teknikken, men jeg endte med å kombinere dette motivstemplet med et tekst-stempel. Det er stemplet med Archival Ink stempelputer i bruntoner. Deretter har jeg svertet med Distress Ink rundt kantene.

Har pyntet med en charm jeg har festet til en av rose-stilkene.

Blomstene er fra Prima og Papirloftet. Den runde "steinen" var opprinnelig hvit, men jeg har farget den med brunt alkoholblekk.

10 kommentarer:

Veronique sa...

For et herlig kort :)

bestevenn sa...

Ja, sånn kan det gjøres! Kjempefint kort du har laget, og morsomt at du fant stempler å kombinere på denne måten. Det ble lekkert. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

Anette sa...

Et nydelig kort i kjempeflotte farger! Likte veldig godt det sarte mot den røffe bølgepappen!
Kjekk teknikk det der - slet selv litt med å finne passende stempler ;) Ble et kjempeflott resultat hos deg iallfall ;)
--klem--

Jeanette sa...

Så nydelig kort du har laget! Syns det var så mange fine detaljer, og kissing technique behersket du jo veldig bra. Takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Ha en fin dag! Klem fra jeanette.

Linda S. L sa...

Heia :)
så fint de stemplene ble sammen, flott utført teknikk :D
nydelig kort!
takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania :D
klem fra linda s l

Nelle sa...

Wow det här blev verkligen läckert! Gillar färgerna och du har verkligen lyckats bemästra tekniken bra.
Tack för ditt bidrag till Kort o Mania :)

lam sa...

Utroligt smukt

oheidia sa...

Nydelig resultat, Kristin! og fargene du har brukt er veldig hærlige!'

Takk for at du har deltatt på Kort O Mainia sin utfordring denne gangen:=)

Hanne sa...

Kortet ditt ble flott! Lekkert pyntet og fine farger!
Hanne

Guro sa...

For et nydelig bidrag du har laget Kristin, dette ble ordentlig lekkert!!! Flotte farger og spennende stempler til kissing teknikker.
TUsen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
Klem Guro

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin