onsdag 16. februar 2011

Morsdagskort med Studio Calico

Denne artikkelen er skrevet for "de kreative" på scrapping.no, artikkelen kan også leses her.

Studio Calico har fantastiske kit bestående av de lekreste saker. Jeg forelsket meg fort i de lekre arkene og koste meg derfor ekstra med å teste dem ut!

 Dette kortet er laget med ark fra et av kitene, samt bokstavstempler som fulgte med.

 Bokstavene er stemplet med stempler som fulgte med. Bokstavene var tykke og gode og jeg synes derfor det ble en fin effekt å stemple de litt oppå hverandre. Bokstavene er klippet ut, limt på og etterpå fått en hinne med Glossy Acent. Borden under bokstavene fulgte med kitet.

 Blomstene er fra Prima. Inni blomstene har jeg limt fast halvperler.

 Rammen rundt bildet fulgte med kitet. Den var opprinnelig vanlig trefarget, men jeg farget den med lilla Promarker for at den skulle stå i stil til motivet. I hjørnene har jeg festet halvperler.

 Motivet er stemplet med stempler fra Magnolia. Det er 3 ulike stempler jeg har satt sammen ved hjelp av maskeringsteknikk. Motivet er fargelagt med Promarkers. På himmel og gress har jeg brukt lyse farger og deretter brukt blenderen mye for å jevne og duse fargene ennå mer.

Jeg har pyntet alle sidene inni kortet også. Langs kantene har jeg sydd med symaskin for å få mer effekt.

Skrivefeltet er stanset ut med Spellbinder, stemplet med hjørnestempel fra Kreativ Hobby og deretter fargelagt med Promarkers.

 På baksiden har jeg brukt de samme papirene som ellers på kortet.

Borden er den samme som jeg brukte på forsiden. Sirkelen og scallopen rundt stemplet er stanset ut med Spellbinder-dies.

1 kommentar:

Grethebella sa...

Det ble så fint atte.
Kule bokstaver og nydelige Tilda :)
Klem Grethe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin