torsdag 7. april 2011

Mitt bidrag i KOM oppgave 4

Dette er mitt bidrag til  oppgave 4 i KOM-konkurransen på scrapping.no. Oppgaven var å lage et kort til bryllup eller konfirmasjon.



Motivet er fra Magnolia og det er fargelagt med distress. Motivet er stanset ut med Spellbinder-die.

Har brukt bryllupspapir fra Papirdesign. Hjertearket er egentlig juleark.

Under hjertet har jeg limt fast osteklede/osteklut. Hjertet har jeg filet langs kantene og svertet med stempelpute. Teksten er stemplet og klippet ut.

Har brukt diverse blomster i rødt og hvitt her. Har i tillegg pyntet med små charms-hjerter.

2 kommentarer:

Heidi sa...

Flott kort Kristin :))

Marit sa...

dette ble nydelig kristin..godt å se bryllupskort for inpirasjon til det trengte jeg nå:)

jeg har også en utfordring til deg i bloggen min:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin