søndag 10. april 2011

LO til utfordringer - La busken leve!

Jeg har storkost meg på Grorud-treff i helga og har vært forholdvis kreativ også! Denne LO'en ble til etter litt kreativ tenking sammen med Fenris/Linn. Dette bildet av Timmy er et virkelig blinkskudd. Jeg har fundert på hva som ville være passende tittel til det, men etter litt assistanse fra Fenris/Linn ble tittelen "La busken leve!". Jeg storkoser meg med å lage humoristiske LO'en og dette var skikkelig moro.

LO'en er laget til følgende utfordringer:
-Scrapperikets utfordring Nr 24 - Metall (LO'en har to metallcharms)
-Scrappekammerets utfordring #28 (Jeg ble veldig inspirert av teksten og spesielt "lauvtunge tre")


Kjettingene er stanset ut fra en punch fra EK success. Min kjære og snille sidemann(kvinne) i går, var reddende engel da hun akkurat hadde kjøpt seg denne punchen og overhørte mitt desperate utbrudd om at det sikkert ikke fantes kjetting-punch en gang. Men joda, det finnes! Det ene stedet i kjettingene har jeg festet et nøkkelknippe.

Og ennå flere kjetinger, litt på kryss og tvers. Kantene av det grønne arket er svertet med PanPastel.

Bokstavene er Thickers fra American Crafts.

Underteksten har jeg skrevet for hånd, klippet ut og svertet langs kantene med stempelpute. Teksten er limt på med 3D-limputer.

Og en hengelås må jo til når Timmy kjemper for trærenes rettigheter...

En lite demonstrasjonsskilt må også til, med en passende tekst... Skiltet er klippet ut og svertet langs kantene.

Og en av mine andre naboer ved bordet, foreslå denne grenen fra Prima som pynt. Den var jo helt perfekt og ble sånn passe stusselig...i likhet med den greina Timmy holder i potene sine. Bladene er klippet av diverse Prima-stilker og større blader.

11 kommentarer:

Ann Kristin`s Scrappekrok sa...

Denne LO`n var kjempestilig, digger den kjetting punchen:)Ha en fantastisk flott søndagkveld i scrappemodus

Lill sa...

så herlig lo :) morsomt bilde :) rett og slett kjempe tøff :)

takk for besøket i bloggen :)

aina sa...

Hehehe..denne var skikkelig morsom!! Og blinkskudd av pusen, ja! Ha en flott kveld :-)

Linda's Dillerier sa...

Utrolig kul lo og mye flottere i RL. Det var utrolig koselig og hilse på deg for første gang. Håper vi sees igjen snart.

Linda

Grethe sa...

Kikka på denne inne på scrapping.no også. Veldig stilig! Likte lenkene dine så godt!

Tusen takk for bidraget ditt til Scrappekammeret!

Latoya sa...

Kjempestilig! :o)

Wenche sa...

-Og denne var enda tøffere i virkeligheten- skikkelig kreativ

Hege sa...

Denne digger jeg... En skikkelig humor-LO! Kul effekt med kjettingen..

Yvonne sa...

Herlig og humoristisk LO! Råstilig med den kjettingen. Jeg visste heller ikke at det fantes sånn punch, lurer på om ikke den må på ønskelista mi...
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Linda sa...

Denne LOen er knallkul! Morsom tittel, og så flott bilde!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

Marianne/skorpionen sa...

Hihi.....herlig LO og du er jo så flink til akkurat dette med humoren i det du lager!! Knalltøft med lenkene og charmsen.

Kos deg masse i London!!
Klemmer
Marianne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin