søndag 10. juli 2011

De kreatives favoritter 5

"De kreative" på scrapping.no, har en fast"spalte" med sine favorittprodukter. Runde nr 5 er publisert. Alle favorittene kan sees her.

Her er min favoritt denne runden:
Jeg er veldig glad i teknikken med maskering av stempler. Jeg har selv oppdaget mange flere bruksmåter med mine stempler, etter å ha testet ut dette. Og det er kjempegøy. Her kan du lese hvordan jeg gjør dette, det er slett ikke så vanskelig som man skulle tro.

Slik ser det ut “under arbeid”:

Her er motivet ferdig og fargelagt:
 
Og her er et motiv sammensatt av en nisse, stolen og peisen:

1 kommentar:

Renate sa...

Du er så innmari flink til å maske sammen stemplene dine og jeg bare elsker effekten av det!
Takk for inspirasjon.

Ha en herlig sommer Kristin. Klemmer fra Renate

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin