mandag 19. september 2011

Freebie - sirkler med juletekst

Jeg har fått veldig dilla på å lage Pebbles selv, takket være den kjempeflotte artikkelen til Wenche. Jeg stanser ut sirklene med en 1 inch sirkelpunch. Deretter fester jeg en epoxy-sticker oppå for å gi det hele litt mer effekt.  Sirklen kan også fint klippes ut og brukes som det er, eller med Glossy Accent oppå. 

Desverre finnes det få slike sirkler med norske tekster. Jeg har derfor laget noen ark selv, som jeg nå legger ut som Freebies for gratis nedlasting. Arkene er i Lettersize-format, så det kan lønne seg å printe de ut som Lettersize istedenfor A4. Alle mine freebies finner du her.

Det eneste du trenger å gjøre er å trykke på bildet for å få opp tekst-bildet i full format, deretter høyreklikke på det og så lagre det. Eller printe det ut direkte ut fra det store bildet du åpner.


Dersom du liker arket og selv laster de ned, ville jeg sette veldig stor pris på om du la igjen en liten hilsen i dette innlegget som takk. På den måten vet jeg om arket har falt i smak eller ei, og har en viss oversikt på om noen i det hele tatt har lastet dem ned.

Dersom du bruker sirklene på noe du lager, ville jeg sette stor pris på om du linker tilbake til bloggen min sammen med det du har laget og legger igjen en hilsen her slik at jeg kan få se et du har laget!

Julesirklene er laget med ett ark med ulike farger i de samme fontene, slik at man lettere skal finne fargen som passer til akkrat det man lager.


Jeg håper flere vil oppdage gledene ved slike sirkler. De er nemlig kjempemorsomme å bruke, og enkle å pynte opp med.

20 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

Helt seriøst! du er kanongod på disse her, og jeg skal love deg at de kommer til å bli brukt!! kjenner jeg gleder meg til å få ryddet kontoret lage noe med de.... you bet'cha! TUSEN takk for at du deler :o)

Linda sa...

Disse var flotte. Takk for at du deler :)

Bodil sa...

Kjempefine :)
Tusen takk for at du deler :)

Beatemor sa...

Nydelige sirkler du har laget. Tusen takk for at du vil dele med oss. Jeg skal ihvertfall skrive ut og teste de :-)

Anita sa...

Kjempefine tekster :)) Har lagret arket og skal teste de ut snart. Tusen takk!!

Helle sa...

Tusen ♥-lig takk!!
Klem

Inas lune hjørne. sa...

Da har jeg lastet ned begge arkene dine. Tusen takk for at du deler! :-)

Tone K. sa...

Så utrolig kule ! :)
Jeg har også lastet ned begge arkene dine :)
Tusen takk for at du deler :)

Anne Gro sa...

Tusen takk Kristin! Disse var kjempe-flotte :) Har lagret, og kommer garantert til bruke.

Elsemor sa...

Tusen takk for at du deler :-)Har lagret og kommer til å bruke disse.

majsan sa...

Tusen takk Kristin! De var kjempeflotte:) Kan godt være eg prøver meg en dag.Kjekt med egne tekster :)

~Kjersti~ sa...

TUsen takk! Lekre! Kan jeg spørre hvordan type papir du printer dem ut på? har problemer med å punche "reint" på tynt kopipapir.

ThereseM sa...

Da har jeg lastet ned. Tusen takk for at du deler med oss andre.

Kristin Langnes sa...

Kjersti: jeg printer dem stort set ut på Nille sitt skissepapir, da blir de litt tykkere og lettere å stanse ut.

Heidi sa...

Sååå fine! Akkurat hva jeg har lyst på! Tuuusen takk for at du deler! Synes forøvrig de tallene du la ut for litt siden også er helt supre! Nå venter jeg bare på epoxy-stickers! :-D

Anonym sa...

Så flotte, tusen takk for at du deler

Veronica sa...

kjempe fine :) Takk for at du deler :)

Bente Årstad sa...

Da har jeg og lastet ned disse. Tusen takk for at du deler:)

Ain@ sa...

Tusen takk for at du deler!
Har printet ut jeg, og fått brukt en så langt :)
Se gjerne her om du vil :)

http://minlillekrypinnkrok.blogspot.com/2011/10/dekorert-sjokoladeeske.html

Elen sa...

Så søte disse var:-D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin