søndag 18. september 2011

Julemerkelapper


ArtVision har digitale elementer i mange ulike stiler. Jeg er i julemodus om dagen og har laget noen julemerkelapper av de flotte julebildene.

Alle merkelappene er laget med utgangspunkt med die cuts stanset ut fra Spellbinder dies. På denne får man også brukt de litt mindre diesene som ofte er for små til stempelmotiver.

Denne er stanset ut med Labels Thirteen fra Spellbinder. Arket og kantene er svertet med Distress Ink stempelpute. Jeg har stemplet med et julestempel fra North Star Stamps langs kantene. Bladene er deretter fargelagt med Copics i fargene G24, G28 og G29. Bærene på bladene har fått en ”dært” med rødt glitterlim. Motivet er fra ArtVision.


Denne er stanset ut med Labels Four fra Spellbinder, og deretter brettet på midten. Arket og kantene er svertet med Distress Ink stempelpute. Har brukt diverse små papirbiter og sirkel fra ArtVision. Motivet har jeg laget som en Pebble.

Denne er stanset ut med Labels Fourteen fra Spellbinder. Jeg har stemplet et stort tekststempel på hele bakgrunnen og deretter svertet alle kanter med Distress Ink stempelpute. Motivet er fra ArtVision. Snøkrystallene er stanset ut med en Martha Stewart-punch og deretter påført glitterlim i fargen Star Dust.

Denne er stanset ut med Labels Ten fra Spellbinder. Jeg har stemplet et stort tekststempel på hele bakgrunnen og deretter svertet alle kanter med Distress Ink stempelpute. Motivet er fra ArtVision. Bladene er et stempel som jeg har fargelagt og deretter klippet ut. Bærene har fått en ”dært” med rødt glitterlim.

Denne er stanset ut med Fancy Tags One fra Spellbinder. Denne har jeg valgt å lage veldig enkel. Jeg har svertet kantene med Distress Ink stempelpute og deretter kun pyntet med en pebble laget av et bilde fra Art Vision. Til og fra er stemplet på til slutt.

Denne er stanset ut med Labels Nine fra Spellbinder og deretter brettet på midten. Jeg har dekorert den med papir farget med Glimmer Mist, svertet alle kanter og deretter pyntet med en pebble. laget av et bilde fra Art Vision. Snøkrystallene er stanset ut med en Martha Stewart-punch og deretter påført glitterlim i fargen Star Dust.

Og slik ser merkelappen ut inni.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin