lørdag 26. november 2011

Julemesse

Jeg har i dag vært med på julemesse her på mitt hjemsted. Jeg var med i fjor også og var da fornøyd både med salget og stemningen. I år ble desverre salget ye dårligere, til tross for at jeg hadde fler produkter av de jeg ble utsolgt for i fjor. Jeg solgte vel ca bare for halvparten av det jeg gjorde i fjor. Men hyggelig var det uansett og jeg hadde mange fornøyd kunder som var imponert over mine papirkreativiteter. Og det er jo alltid hyggelig.

Her er bilder fra min stand. Hadde desverre liten plass, så det ble veldig fullt med ting og tang.












3 kommentarer:

Bibbi sa...

Så mye fint du hadde laget for denne messa! Synd du hadde et dårligere salg i år enn i fjor. Det er nok tifeldigheter som spiller inn...
Er ikke flere messer i området da?

Lille`s hule sa...

Masse, masse flott :)
Jeg leverte noen boxer til ei messe forige helg og der var salget bra.
Ny messe neste helg, håper det går unna der også ;)
Ha ei fortsatt fin og kreativ adventstid :)

Marianne/skorpionen sa...

wow litt av en produksjon du har hatt den siste tiden til å få til en så innholdsrik stand!! Masse lekkert der! synd at salget ikke var så bra i år da, kjedelig å sitte igjen med masse (i alle fall sjokolade).

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin