lørdag 10. desember 2011

Godteboks

Denne boksen er laget som DT for Kreativ Hobby.

Hva er vel bedre enn litt sjokolade til jul? Jeg har dekorert en eske med Toffifee denne gangen og gitt den et skikkelig julepreg.

På denne boksen har jeg brukt stemplene Juletid - gotisk og AngelEyes - Christina. I tillegg har jeg brukt Kreativ Hobby sitt eget julepapir Julepapir - striper.

Teksten er stemplet på hvitt ark og deretter svertet langs kantene med Distress Ink stempelputer i fargene Old Paper og Brushed Corduroy.

Jenta er stemplet, fargelagt med Copics, klippet ut og deretter limt fast. Jeg har brukt følgende farger:
Kjole: R24, R27, R29, R59
Hud: E0000, E000, E00, R20
Hår: Y32, Y35, YR16
Sko: E35, E37

Pebblesen er egenlaget og kan lastes ned gratis her.

Boksen åpnes fra siden, noe som gjør den forholdvis enkel å dekorere.

2 kommentarer:

Bætti sa...

denne va jo fristende... både flott inni og utenpå

Sol sa...

Stilig!! Kjempeflott med alle grenene pyntet rundt! Syns denne ser flott og innbydende ut! Hae jeg fått en sånn en, måtte jeg ha kjøpt nytt innhold så snart det var tomt. For en slik flott eske får ikke stå tom.
Motivstempelet er råstilig!! :o)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin