tirsdag 27. mars 2012

Vintagekort

Dette kortet er laget for "De kreative" på scrapping.no, artikkelen kan også leses her.

Jeg har laget et vintagekort med jentemotiv. På kortet har jeg brukt en lekker chipboard fra Imaginarium.  Kortet er også laget til Scrap That Sketch for mars. Jeg har speilvendt skissen før jeg laget kortet.

Chipboarden fra Imagninarium har jeg kun svertet litt langs kantene for å gi den mer effekt. Under har jeg limt fast en printet navnlapp for å gjøre kortet ennå mer personlig.

Jeg har pyntet med diverse blomster, osteklut/osteklede, charms og en stempeltekst.

Den store blomsten på kortet er fra Prima.

Rammen rundt motivet er en plastramme jeg har malt med alkoholblekk og Gesso.

Langs kantene på kortet har jeg dekorert med en liten strek med glitterlim.


1 kommentar:

Linda sa...

Nydelig. Løper inn å leser :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin