søndag 22. april 2012

Katte-LO

Denne artikkelen er skrevet for "De kreative" på scrapping.no, den kan også leses her.

Jeg har laget en katte-LO med bilde av vår søte Lucy-pus. Jeg har brukt ark fra polske Galeria RAE.  Jeg har valgt å lage siden i litt andre farger enn jeg som oftest gjør. Jeg har også stæsjet den opp en god del.


Arkene harmonerer godt sammen, selvom de har ganke mye mønster. Jeg har også stemplet med kaffesøl-stemplet jeg har designet.

Jeg har pyntet med bånd, blomster og egenlagde pebbles.

Jeg har svertet kantene, stemplet med kaffesl-stemplet flere ganger og embosset med UTEE i fargen Pearl.

Blomstene jeg har pyntet med er fra Prima.

Jeg har embosset med UTEE flere steder for å ikke få så rette linjer på siden.



2 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Flott LO av den nydelige pusen. Herlige farger.
Klem til deg!
Janne

Linda sa...

Kjempe flott LO. Nydelig ark. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin