tirsdag 22. mai 2012

Lekkert stæsj - vintage LO


Denne artikkelen er skrevet for "De kreative" på scrapping.no, den kan også leses her.

Scrapsmart har utrolig masse lekre saker i sitt sortiment. Jeg har lekt meg med lekkert stæsj og brukt dette på en vintage LO med bilde av min mormor. På LOen har jeg bl.a brukt blomster fra Dusty Attic, chipboard fra Dusty Attic, halvperler fra Prima og stempel fra Prima. Alt er å få kjøpt hos Scapsmart.

Blomstene jeg har brukt er fra Dusty Attic. Blomstene er av en utrolig god kvalitet og pakkene kommer med blomster i ulike størrelser.

De små grenene er chipboard fra Dusty Attic. Jeg har svertet de såvidt langs kantene før jeg limte de fast. Den lille halvperlen er fra Prima.


Disse halvperlene er også fra Prima. Jeg har falt pladask for disse, siden de er fasett-formet og utrolig lekre i både farger og stil. Halvperlene er like fine til å bruke inni blomster, som til å bruke som pynt slik jeg har gjort her.

Her er flere halvperler og en gren. Det lille nøkkelhullet er også fra Dusty Attic.

På bakgrunnen har jeg splættet med både Glimmer Mist og med Dylusion-spray. Dylusions-sprayene får man kjøpt hos Scrapsmart. I tillegg har jeg pyntet med flere halvperler.

Bak bildet har jeg pyntet med en stempling fra Prima-stempel. Jeg har stemplet dette på et hvitt ark, embosset, klippet opp og festet bak bildet som pynt.

I øverste høyre hjørne har jeg festet på en swirl fra Dusty Attic.

Jeg har også stemplet med kaffesøl-stemplet jeg selv har designet. Dette stemplet får man kjøpt hos Kreativ Hobby.


1 kommentar:

Linda sa...

Tøff LO med masse flotte detaljer. Ha en fin dag :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin