tirsdag 29. mai 2012

Posekort

Dette posekortet er laget for "De kreative" på scrapping.no, artikkelen kan også leses her.

Mayzy Art har noen utrolig kule og flotte digitale stempler. Stemplene har også en strek som er veldig morsom og grei å fargelegge. Jeg har laget et posekort med et av de kule motivene.


Motivet er fargelagt med Copics og jeg har brukt følgende farger:
Hud: E0000, E00, E11,E33, blender
Kjole: R81, R83, R85, R89, R000
Hår: E31, E33,E37, E49
Vinger: YR20, YR21, YR0000
Skygge: W5, blender


Jeg harpyntet med ulike typer blomster.

Blondeservietten bak motivet er farget med Glimmer Mist i fargen Cranberry Zing.

 

Inni posekortet har jeg laget en enkel tag.

På toppen av tagen har jeg festet to små blondebiter slik at den skal være lettere å ta ut av kortet.


1 kommentar:

Linda sa...

Stilit kort. Morsomt stempel du har. Ha en fin uke :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin