lørdag 23. juni 2012

Fargerike kort

Denne artikkelen er skrevet for "De kreative" på scrapping.no, den kan også leses her.

Hannah Lynn har flotte digistamps med skikkelig herlig særpreg. Jeg liker godt disse stemplene, fordi man kan fargelegge de i mange ulike varianter. Selv synes jeg det er kjempekjekt å kunne fargelegge slike motiver på en enkel måte, dersom jeg har litt dårlig tid. 

Jeg har laget to fargerike kort med disse stemplene. Begge kortene er også laget til ScrapThatSketch for juni og ScrapThatColor for juni.

Motivet på dette kortet er fargelagt med Copics. Bakgrunnen har jeg laget ved å spraye med ulike farger fra Dylusion. I tillegg har jeg brukt sjablonger og lagt farger lagvis.

Dette kortet har jeg valgt å lage ennå enklere, men samtidig i knalle farger. Motivet er også her fargelagt med Copics. Kakeservietten og tekst-stripen er begge farget med Dylusion-sprayer i grønnnyanser.

 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin