søndag 10. juni 2012

Timmys fanbook

Denne artikkelen er også lagt ut på scrapping.no, den kan sees her.

Omsider har Timmy fått sin egen fanbook, etter god hjelp fra fantastiske scrappere på scrapping.no. Etter å ha lagt ut en forespørsel om noen hadde lyst til å bidra til dette albumet, var det mange som hadde lyst til å gi Timmy litt ære og lage en side til albumet.  
For de som måtte lure...  Timmy er pusen vår. Etter at jeg har scrappet han jevnt og trutt siden 2006, har han blitt en liten kjendig i scrappemiljøet. Det er derfor ekstra hyggelig at jeg nå har et album som er til ære for han, og som andre har laget. 
I denne artikkelen presenterer jeg albumet slik det ble til slutt. Jeg legger til slutt også ut bilde av alle de nydelige sidene jeg har mottatt!
Albumet er i størrelse 6*6, og jeg har bindt det sammen med ringer i kanten. Forsiden har jeg laget selv. Den er laget med Dylusions-sprayene og –stenstiler, samt litt rub-ons og Thickers.

Bokstavene er limt fast med flytende lim.

Rub-onsen har blitt litt ødelagt ved påføring, men det gir bare en røffere effekt på forsiden.

I ringene har jeg festet noen små biter med bånd for å gi albumet litt mer ”liv”.

Her er tykkelsen på albumet, et veldig innholdrikt album!


Her er alle sidene jeg mottok, før de er bundet sammen i albumet. Et herlig og bredt spekter av nydelige Timmy-sider!

Ail sin side:

Akhn sin side:

Angelbitch sin side:

AnnKristin~ sin side:

Aquarell sin side:

Caffemocca sin side:

Estella sin side:

Fenris sin side:

Hermine7 sin side:

Isa sin side:

Izi sin side:

Katrineev sin side:

Lillekos sin side:

Lisa76 sin side:

Lisbet sin side:

Marthe Elisabeth sin side:

Olisa sin side:

Silje sin side:

*Vicky* sin side:

WencheJ sin side:

Scratch sin side:

Jeg vil til slutt takke hver og en av dere som har bidratt til Timmys fanbook. Det er stor stas at så mange hadde lyst til å forevige Timmy, og selvom Timmy har blitt litt høy på pæra av å ha sitt eget album, så er det absolutt verdt det!

5 kommentarer:

annes paperfun sa...

Ååå Kristin...så herlig...og så mange fine og kreative bilder du har tatt av Timmy ♥♥♥
Du er så flink til å finne de rette titlene og beskriver hans liv så fint ♥
Ha en fortsatt fin søndag!
KLem, Anne

Beatemor sa...

For en herlig ide!!! Et flott album. Digger forsiden og fargene og detaljene der. Takk for flott inspirasjon. Slik skal jeg jaggu lage til barna mine også :-)

Linda sa...

Flott idee og flott album :)

Anne Gro sa...

Så utrolig flott det ble!!!!!!!! Så mange unike sider. Jammen har Timmy litt å være stolt av her ja!!

Kreativelena sa...

Så flott albumet ble. Har ikke fått det med meg før nå jeg.. Er ikke så flink til og surfe rundt på nett. Må nok bli flinkere til det ser jeg :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin