lørdag 25. august 2012

Enkelt kort

Dette kortet er laget for "De kreative" på scrapping.no, det kan også sees her.
 
 
K Designs er et svensk firma som bade designer og selger ulike produkter. Jeg har vært så heldig å få leke meg med både ark og stempel. Arkene er av en skikkelig god kvalitet og har kjempelekre mønstre og farger. I mine øyne er arkene perfekt til vintage-stil, men de egner seg også til andre stiler.  

Jeg har laget et veldig enkelt kort. Jeg synes arkene er så lekre i seg selv, så jeg har valgt å lage kortet med minimal pynt for å få mønsterarket mer frem. På kortet har jeg brukt et av arkene som er på arket ”Together”.


På kortet har jeg kun pyntet med en kakeserviett, et vintage-bilde, to utstansede grankvister og to snurreblomster jeg selv har laget.




1 kommentar:

Aquarell sa...

Så koselig julekort. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin