tirsdag 11. september 2012

Bursdagskort - gult er kult


Dette kortet er laget for "Kreativ Hobby", det kan også sees her.

Det sies at"gult er kult", og jeg kan ikke si meg annet enn enig. Gult er en skikkelig gladfarge, som jeg bruker altfor sjelden. Jeg har derfor laget et skikkelig gult bursdagskort.
På kortet har jeg brukt grunge-stempel og sommerfugl-stempel. Jeg har brukt ulike kartonger i gultoner.

Jeg har stemplet langs kanten med en oransj og en rød farge av Distress Ink.


Jeg har pyntet med gule blomster i ulike størrelser og varianter.

Teksten er stanset ut fra en sirkeldie, og deretter svertet langs kantene med Distress Ink-stempelpute.

Inni kortet har jeg stemplet med de samme stemplene i de samme fargene som på forsiden. 

Kantene er også svertet med stempelputen i oransj-tone.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin