tirsdag 11. september 2012

Sjokoladeboks

Denne sjokoladeboksen er laget for Kreativ Hobby, den kan også sees her.

Sjokolade er alltid hyggelige gaver, men desverre er ikke innpakningene på sjokoladeeskene like flotte og dekorative. Jeg har derfor laget min egen lille variant med sjokoladegave. Utgangspunktet er en eske med Toffifee. Jeg har fjernet pappen rundt og kun dekorert den innvendige sjokoladen. Brettet med sjokolade er ferdig dekket med plast fra fabrikken, så det er enkelt å bare dekorere rundt.
På denne boksen med sjokolade har jeg brukt stempler "Alt du trenger er... og sjokolade".

Her ser man bedre hvordan sjokoladen er kledt med papir. Jeg har brukt kraft-kartong nederst, og deretter pyntet med et sjokoadeark som en gang lå i en konfekteske vi fikk.

Kantene på arkene er svertet med Distress Ink stempelputer i bruntoner.

Jeg har pyntet det ene hjørnet med blomster i ulike størrelser, og en liten hjerte-charm.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin