tirsdag 11. september 2012

Julekort i 6*4-størrelse

Disse kortene er laget for "De kreative" på scrapping.no, de kan også sees her.

Jeg har laget 3 julekort i 6*4-størrelse med lekre julebilder fra Rowan Tree Design. Jeg synes bildene er så flotte og dekorative i seg selv, at kortene ikke trengte så altfor mye pynt. Jeg valgte også å lage kortene i 6*4-størrelse, slik at jeg fikk 3 kort ut av et 12*12-ark.

På dette kortet har jeg rett og slett bare lagt en kakeserviett under bildet.


Snøkrystallen er stanset ut med en Martha Stewart-punch, og jeg har limt fast en pebble oppå der igjen.


På dette kortet har jeg lagt en snøliknende bakgrunn bak motivet.


Motivet er limt fast med flytende lim.


Snøen er laget på akvarellark. Jeg har brukt snøpasta fra Panduro for å lage den.


På dette kortet har jeg valgt å la deler av kartong-bakgrunnen være synlig slik at teksten kune stemples på den.


Motivet er limt fast, og jeg har pyntet med julestjerner i øvre hjørne.


Teksten er stempler på bakgrunnsarket.





Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin