tirsdag 13. november 2012

Kort med utprintede motiver

Disse kortene er laget for "De kreative" på scrapping.no, de kan også sees her.
Jeg elsker de digitale arkene som Digital by Janet har laget og selger på sin etsy-butikk. De er av stor variasjon og skikkelig god kvalitet. Denne gangen har jeg laget et bursdagskort med Ole Brumm-bilde og et julekort med julemotiv. 

Bildet på kortet er fra Digital by Janet. Bildet er opprinnelig en 1inch sirkel, men jeg har forstørret den før jeg printet den ut. Jeg har printet den ut på glossy fotopapir for å gjøre den litt ekstra fin. Kortet har jeg holdt i farger som går igjen i bildet.

Bilde er stanset ut med Spellbinder-die og limt oppå to andre matter som også er stanset ut med Spellbinder.

Julekortet har jeg laget i litt gammeldags stil. Jeg har pyntet med osteklut, blomster, littm ønsterpapir og en tag.


Motivet er printet ut på vanlig tynt kopipapir og deretter klippet ut. Dette gir motivet en litt matt og dus effekt.




Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin