torsdag 16. mai 2013

Min favorittoppbevaring

De kreative har publisert en artikkel med favorittoppbevaring. Her er min favorittoppbevaring. De andres favoritt kan leses her.

Et av mine beste kjøp når det gjelder oppbevaring, er denne plastralle-hyllen fra Jula. Min er med hjul, men jeg tror desverre at versjonen som nå selges ikke har det.

Jeg har den stående permanent ved siden av scrappeplassen min. På toppen oppbevarer jeg kuttemaskinen min og varmepistolen, og i skuffene har jeg sort innholdet etter ulike produkter. Jeg har en skuff med diverse chipboard, tags, papirposer, rub-ons osv, en skuff med blomster, en skuff med stempelplater, stempelputer + diverse og en skuff med blonder.

Mange vil kanskje synes at det blir kaos med skuffer med så mye innhold, men for meg fungerer det supert. Nå har jeg i det minste flyttet kaoset mitt fra små bokser eller scrappepulten og til et felles sted. Båndskuffen er f.eks veldig grei og lete og rote i hver gang jeg skal ha noe, det samme med blomstene. Og det aller beste med denne trallen er at jeg får den i bilen og kan dermed ta den med meg på treff. Veldig kjekt med alt som slipper å pakkes om når man skal på treff!







Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin