tirsdag 10. september 2013

Kort med sirkler

Dette kortet er laget for Team Scrapping på scrapping.no, det kan også sees her.

Digital Paper by Janet er kjent for sine flotte digitale motiver og jeg bruker de flittig selv. Denne gangen har jeg laget et kort med sirkel-tekster fra Digital Paper by Janet. Jeg synes de er skikkelig dekorative og nydelige i fargen.

Arket jeg har brukt heter Moments Button og jeg har printet de ut i litt ulike størrelser.

Kortet er i 6*6-format.

Motivet er fra Lili of The Valley. Jeg har fargelagt det med Copics. Jeg har brukt følgende farger;
Hud: E0000, E000, E01, E21, R20
Kjole: BV23, BV25, BV29, BV31
Hår: YR15, YR18, YR21, YR23, YR24
Sko: E85, E39, E47

Sirklene er printet ut og limt fast.


Jeg har pyntet med blomster her og der.


Fuglen er en chipboard fra Dusty Attic.


1 kommentar:

Marit sa...

Så søte Kristin :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin