mandag 9. september 2013

Reisekort


Dette kortet er laget for Team Scrapping på scrapping.no, det kan også sees her.

B Line Designs har massevis av ulike stempler. Stemplene er gummistempler montert på ez, og de er utrolig gode å stemple med. Jeg fikk perfekt resultat på første forsøk.

Jeg har laget et kort hvor jeg har brukt maskeringsteknikk på selve motivet. Turorial på maskeringsteknikk finnes her.

Stemplene jeg har brukt er disse.

Dette er kortet jeg har laget. Bakgrunnsarket er fra Marianne Design.

Motivet er altså satt sammen av to ulike stemplet. Jeg har svertet kantene og stanset det ut med Spellbinders.

Langt kantene på arket har jeg stemplet med tekst-stemplene og de post-liknende stemplene. Jeg har brukt ulike farger med Distress Ink Pad for å stemple.




Jeg har pyntet med matchende blomster. Snurreblomstene er selvlaget, tutroial på snurreblomster finnes her.


2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort og stempling på en kreativ måte! Vakkert! Snurreblomstene er så fine, lager vi de selv, får vi akkurat den fargen vi ønsker! Takk! Klem fra Anne-Eddie ;)

Marit sa...

Så utrolig kult kort. Godt du la ved mange bilder for her måtte jeg kikke litt ekstra :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin