torsdag 28. april 2011

8 ting om meg

Jeg ble for en tid tilbake utfordret av Marit om å fortelle 8 ting om meg selv som dere kanskje ikke visste... Og lett er det ikke, for jeg er vel ikke den som har det mest spenstige å komme med tror jeg. Men her er altså mine 8 punkter.

1. Jeg flyttet sammen med min kjæreste (som nå er min mann) ca 1 mnd etter at vi ble sammen. Vi hadde kjent hverandre lenge før vi ble sammen, og det ble bare sånn at vi flyttet sammen. Og siden har vi altså bodd sammen...i over 11 år nå.

2. Jeg er ekstremt lettrørt og gråter for det aller meste...  Jeg har bare ikke evnen til å skru igjen krana selvom jeg noen ganger ønsker det. (Det ligger visst til slekta dette her, for de fleste damene i familien er sånn...)

3. Jeg var med på å starte Drammen Håndballklubbs (DHK) supporterklubb i 1995 eller 1996 (tror jeg det var). Det var under DHKs første år i eliteserien. Jeg var skikkelig håndballgal og reiste rundt på kamper både i Norge og i utlandet. Med årene har interessen dabbet noe av, men jeg har fortsatt notisbøker hvor jeg førte kampstatistikk osv...

4. Jeg bor på et slags lite småbruk i utkanten av Hokksund. Vi overtok stedet etter min mormor og morfar og jeg er 6.generasjon i vår familie som bor her. Det er veldig stas og en ære å ha vært så heldig å få overta dete flotte stedet!

5. Jeg elsker Roma. Helt siden jeg var liten har jeg vært betatt av byen og jeg har gjennom alle år lest masse om den. I 2005 var jeg så heldig å få oppleve den, og det var en skikkelig stor opplevelse. Colosseum var noe av det mest spesielle, og tårene mine rant når jeg så det for første gang. (Husk punkt nr 2 altså, jeg sa jo jeg var lettrørt...)

6. Jeg har vært på jobbintervju med blåveis over den ene øyet. Og ikke nok med det...intervjuet var på Familievernkontoret. Litt sminke gjorde heldigvis susen, for jeg fikk jobben. Jobbet der i 5 år før jeg sluttet. Årsaken til blåveien var en albue jeg fikk over øyet i en håndballkamp. Det resulterte i et legevaktbesøk, strips over øyet og lettere hjernerystelse. Har fortsatt arr etter såret jeg fikk...

7. Jeg er ekstremt makelig anlagt. Selvom jeg har trent litt i "alle" år, har jeg aldri likt det noe særlig og jeg gjør det ikke med glede nå heller. Men følelsen etter trening er heldigvis veldig god!

8. Jeg har hatt piercing i nesa. Tok piercingen i en alder av 19 år, og var kjempefornøyd med den. Den satt vel i ca 2 år før jeg tok den ut (til min manns store glede). Har fortsatt hull i nesa, men har ingen planer om noen piercing der nå...


Og så skal jeg utfordre noen videre da... 
Så jeg sender utfordringen videre til:
Monica
Skorpionen
Janne
Heidi
Kikki
Wenche
Linda

Håper virkelig dere tar utfordringen alle sammen!

1 kommentar:

Monica sa...

Huff.... altså, gøy å lese om deg, men nå må jeg jo finne på noe selv....djiiiz. Hehe :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin