torsdag 28. april 2011

De kreatives favoritter 3

"De kreative" på scrapping.no, har en forholdsvis ny "spalte" med sine favorittprodukter. Runde nr 3 er publisert. Alle favorittene kan sees her.


Her er min favoritt denne runden:

En ting jeg til stadighet drar frem og som er et av mine aller beste kjøp, er Spellbinder-diesene mine. Jeg har over en tid samlet meg opp mange ulike sett og jeg bruker dem titt og ofte. Spellbinders er ypperlig for å kutte ut ulike former. Jeg bruker dem mye på kort, men også på LO’er og andre ting. For meg er Spellbinders et av de produktene jeg virkelig ikke ville klart jeg uten.


Her er motivet stanset ut med Spellbinders. Matten under er tegnet av og klippet ut for hånd.

Her er selve motivet stanset ut med Spellbinders. Det samme er sirklene rundt tekst-stemplet

Her er boksiden stanset ut med Spellbinders. Det gir en fin effekt å benytte diesene på andre ting enn kun ensfarget kartong.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin