lørdag 2. januar 2021

Topp 10 fra 2020

2020 har vært et virkelig spesielt år, og det tror jeg vi alle har merket på ulike vis. For min del har året betydd mer  tid og overskudd til papirhobbyen min. Jeg har gjenoppdaget Art Journaling og det har vært en ypperlig måte å pusle litt med maling og farger nå og da.

Under følger min liste med de 10 utvalgte prosjektene fra 2020. Rekkefølgen på listen er tilfeldig. 

1. Stay Curious
Dette var en av mine AJ-sider. Jeg har bevisst valgt å leke meg med en del farger i år og jeg likte veldig godt fargekombinasjonene på denne siden.

 

2. Timmy
Noe av det vondeste i 2020. var å måtte ta farvel med den elskede pusen vår Timmy. Han har vært en viktig del av familien i mange år, og i tillegg ble han jo rene scrappe-kjendisen etter å ha vært scrappet mye i årenes løp. Denne LOen er kanskje ikke av de fineste jeg har laget, men den betyr mye for meg allikevel og er den første jeg scrappet etter at han døde.



3. Frisør-klem
Nedstengingen av hele Norge i mars, betydde også stengte frisører. Jeg har selv kort hår og skulle hatt klippetime bare 5 dager etter alt ble stengt. Frisøren min var derfor virkelig savnet og da hun klarte å presse inn en time til meg i april, var jeg overlykkelig og hadde med en liten gave til henne som tusen takk


4. På tur i skogen
Denne LOen lagde jeg sammen med sønnen min. Dvs, han hjalp meg med bakgrunnen og så ordnet jeg resten. Det var veldig gøy å få en bakgrunn som han hadde hjulpet til med og dermed blir også denne LOen ekstra spesiell.


5. Bursdagskort
Denne lyspæren er en av mine favoritter og jeg bruker stadig dette stemplet. Jeg måtte derfor ta med et kort hvor dette er brukt. Fargene her er litt ulikt meg, men veldig moro å lage dette kortet.

6. Bursdagskort i gult og rosa
Med dette kortet har jeg virkelig gått ut av komfortsonen og laget noe jeg ellers aldri lager. Allikevel er det veldig gøy å bruke slike knalle farger sammen.


7. Hilsen til kolleger
Dette er kanskje ikke det største kunstverket jeg har laget i 2020, men det er en hilsen med stor mening bak. Det var ingen som i mars trodde at det skulle bli så lang periode på hjemmekontor, men i april hadde jeg og en annen kollega lyst til å gi en liten hilsen til de vi jobber sammen med. De fikk dermed en slik tag knytt fast i en Smil-rull.

8. We are all broken
Dette er en av de AJ-sidene jeg puslet med en stund og som bare ble til av seg selv.  Jeg er veldig fornøyd med fargespekteret og ikke minst hvordan det harmonerer med teksten på denne.


9. Love is all around
Dette er en side som bare ble til av seg selv. Jeg tok utgangspunkt i rosa og lillafarger og så jobbet jeg fargene i hverandre. Jeg synes dette ble en herlig, dus side.

10. Sommer-lollipop
Som det siste bidraget har jeg valgt meg denne sommer-lollipopen. Jeg lagde denne til ei venninne i sommer, etter vi etter mye vurdering valgte å møtes (med god avstand og smittevern ivaretatt). Det var fint å lage noe med skikkelige glad-farger.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin