fredag 31. desember 2021

Topp 10 for 2021

Da var det igjen slutten av et år, og tradisjon tro ser jeg tilbake på året og kommer med min Topp 10-liste fra året som var. Alle tidligere Topp 10-lister finnes her.

2021 ble også et spesielt år, men jeg er heldig og har hatt mer t id til papirhobbyen min siden det har vært mer hjemme-tid. Under finner 10 av mine prosjekter fra 20211. Rekkefølgen på prosjektene er tilfeldig.


1. I do not care

Jeg har laget flere og flere AJer og denne her likte jeg godt farger, dekor og motiv på.


2. Skøyer

Jeg lager dessverre ikke så ofte LOer lenger, men denne her ble både enkel og dekorativ synes jeg


 

3. All of us are crazy

I 2021 har jeg våget å leke meg litt med farger og motiver, og rett og slett litt mer galskap. Dette en en AJ-side med et motiv som ikke akkurat er helt A4.



4. Rød AJ

Dette ble en litt utradisjonell AJ for meg, men jeg ble så fornøyd med den knalle bakgrunnen og den enkle pynten.



5. Dekorert adventpakke

Jeg har fått en ny favorittdies i år, og det er den lekre julestjernen fra Papirdesign. Jeg har brukt den masse til ulike pakker og jeg er så glad i den. Denne pakken, hvor julestjernene er laget fra den diesen må derfor bare med i denne listen.



6. Bollepynt

Noen ganger er det enkle det beste. Til felles bursdagsfeiring i klassen til sønnen vår, lagde jeg enkel dekor stanset ut fra dies fra Papirdesign. Disse ble fin pynt på bollene jeg bakte til bursdagen. Enkelt og dekorativt.



7. Clean and simple AJ

Dette er en ganske enkel AJ, men jeg ble veldig fornøyd med både fargene og den ganske enkle pynten på siden. 


8. Dekorert Toffifee

Det er ikke så ofte jeg pynter Toffifee lenger, men denne som jeg lagde til min venninne Wenche var så koselig å lage. Det var også gøy å lage noe annet enn i juletema.



9.  Bursdagskort

Det har vært flere runde år blant kollegene mine og dette kortet laget jeg til en av dem. Det var veldig gøy å lage noe med litt ekstra glitter og i lilla toner.


10. Dagen er din

Dette er et ganske enkel kort, men det kommer allikevel med her. Jeg har nemlig brukt et hvitt keramikkhjerte jeg hadde liggende i mange år før jeg følte jeg ville bruke det på et kort. Synes det passet ypperlig her.



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin