fredag 17. desember 2021

Utfordring for desember hos Scrappelyst - rød

Utfordringen hos Scrappelyst for desember har tema "rødt" og du finner den her.

Selvom vi er langt uti desember, hadde jeg lyst til å lage noe annet enn julerelatert prosjekt til denne utfordringen. Jeg endte opp med å lage en rød side i min Art Journal fra Marabu. Bakgrunnen er malt med rød maling og jeg har brukt en brayer/rulle for å få fargen utover. Deretter brukte jeg en sjablong med sirkler og lagde mønsteret ved hjelp av grå Marabu akrylmousse og en spatel.  Jeg lot dette tørke, før jeg la på litt silkepapir og en stripe med sort paste sammen med en annen sjablong. Motivet er klippet ut av en blogg fra Dina Wakley og teksten er fra Tim Holtz. Jeg har også splættet litt på bakgrunnen med sort Marabu gesso

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin