torsdag 2. juni 2011

Kort til KOM nr 12

Siste KOM-avstemningen er over og dette var mitt bidrag til oppgaven. Oppgaven var å lage et kort med minst 3 stempeltrykk på. På mitt kort jeg har brukt 6 stykker. 3 til motivet bak vinduet (stol, peis og nisse fra Magnolia), 1 til fuglen, 1 til hjertet og 1 til teksten inni hjertet.

Jeg storkoste meg med å lage dette kortet og ble så fornøyd selv, men det ble desverre ikke så mange stemmer på meg denne gangen. Kortet har en 3d-effekt i virkeligheten og jeg har en følelse av at dette kortet blir en del av husets julepynt til jul...


Motivet er fargelagt med Promarkers. Har satt sammen tykkene i vinduet ved hjelp av maskering. Selve vinduet er satt sammen av flere deler fra Bazzill-kartong.

Oppå kristornen har jeg limt 3 røde halvperler. Veggene på "huset" er satt sammen av flere deler oppklippet Bazzill. Alle delene er svertet langs kantene og fargelagt med rød Promarkers helt ytterst.

Snøen er Snow Writer jeg har påført.

Fuglen er også fra Magnolia, synesdet passet så fint med den på vinduskarmen.

Har lagt litt ekstra snø på i kantene av vinduene, så det ser ut som en har lagt seg der over tid.

Her er kortet sett fra siden, har ikke pyntet det noe innvendig.

Og her synes kanskje 3d-effekten noe mer. Vinduet og veggene er festet oppå motivet med 3d-puter.

1 kommentar:

Randi Th. sa...

Utrolig flott kort. Får følelsen av å se inn i et ordentlig vindu.
Ha en fin helg!
Klem

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin