tirsdag 21. august 2012

All I want for Christmas

Denne LOen er laget for "De kreative"på scrapping.no, den kan også sees her. LOen leveres også til Papirplaneten sin jule-utfordring (frist 25.august).

K Designs er et svensk firma som bade designer og selger ulike produkter. Jeg har vært så heldig å få leke meg med både ark og stempel. Arkene er av en skikkelig god kvalitet og har kjempelekre mønstre og farger. I mine øyne er arkene perfekt til vintage-stil, men de egner seg også til andre stiler. Stemplene er gummistempler man selv monterer med ez-mount. Stemplene er av god kvalitet de også, og det er lett å få gode resultater ved første stempling.

Jeg har laget en jule-LO med bilde av pusen vår, Timmy. På denne LOen har jeg brukt arkene ”Music in my heart” og ”To the stars”. Av stempel har jeg brukt ”All I want”.

Arkene har et utrolig flott mømster og gir en flott bakgrunn. Jeg har i tillegg brukt litt maling for å få mer dybde i LOen.


Stemplet har jeg stemplet på K Designs sitt mønsterpapir og stanset ut med en Spellbinder-die etterpå.


Jeg har pyntet med ulike julepregede elementer på Loen.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin